THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 25 juli 2012

Zoenen en zo

Eerder heb ik al gemeld wat mijn meest romantische moment is. Daarna komt het erop aan.... Voldoet het aan je verwachtingen? Kan hij zoenen? Ik ben er gek op, vooral als het de eerste keren betreft en zeker als het al een tijd geleden is. Zo werkt het nou eenmaal, als je het niet elke dag doet waardeer je het meer. En het gekke is ook, als je het elke dag kan doen is het op een gegeven moment niet meer leuk. Zoenen is alleen leuk als de spanning er nog op zit. Tja en wat nog belangrijker is... met iemand die het ook kan, want ik heb meegemaakt dat het daarmee droevig gesteld kan zijn. Er zaten ook parels tussen hoor, helaas weinig diamanten, maar als je dan zo'n diamant trof, dan was het ineens niet meer zo belangrijk waar je over praat, of je wel dezelfde interesses hebt, hoe hij eruit ziet en of zijn sokken nou zwart zijn of wit, het enige dat telt zijn jouw en zijn lippen verloren in een momentopname die wat mij betreft wel een week mag duren.....

Geen opmerkingen: