THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 18 juli 2012

Anders

Zo, het staat op mijn w.c.deur: What makes you different makes you beautiful. Het is begonnen rond mijn 30ste, ik ben anders. Ik zal zeker weer niet de enige zijn die dat vindt van zichzelf maar ik werd me ervan bewust rond die leeftijd en het is sinds die tijd niet veranderd. Ik ben ook anders, heb natuurlijk geen huisje boompje beestje leven (behalve het beestje dan, daar heb ik er 3 van), geen kinderen, geen man en nooit getrouwd geweest dus leid je een ander leven dan mensen die wel een partner hebben en kids. Ik ben alleen verantwoordelijk voor mezelf (en das al moeilijk genoeg) en dat vind ik over het algemeen best fijn. Door zo'n leven heb je wel veel tijd om na te denken en ik heb vaak het idee dat mensen me niet begrijpen, natuurlijk is dat wederzijds anders zou ik dat idee niet hebben. Vind ik dat erg, nou nee, want zie de tekst op mijn w.c.deur. En af en toe heb ik het idee dat ze er wel zijn hoor, die mensen waarmee ik op een lijn zit. Dan hoor ik opeens een interview met iemand van 28 waar ik geboeid naar zit te luisteren en ineens gaat er een lampje branden: Die denkt zoals ik en als hij zo denkt, zijn er vast meer.........

Geen opmerkingen: