THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 21 juli 2012

Verliefd

Dat is wel een mooie voor de zaterdag: Verliefd. Verliefdheid is een gekte, je bent tijdelijk ontoerekeningsvatbaar, verliest de controle over jezelf.... en dat is nou net waar hem de kneep zit. Wetenschappelijk gezien ben ik wel eens verliefd, zij verklaren dat als je meer dan de helft van de dag aan iemand denkt, je ook verliefd bent. Dat gebeurt me wel, maar dat verschijnsel van vlinders in je buik als je aan hem denkt en op wolken lopen, dat ken ik niet hoor. Ik wil altijd graag weten waar ik aan toe ben en dat hoort niet bij verliefd zijn, dan ben je onzeker, de hele dag door, wekenlang, pfffff.. Puttend uit mijn eigen ervaring weet ik dus dat verliefdheid niet iets is wat je overkomt maar iets wat je toestaat te gebeuren. En natuurlijk vind ik het, net als iedereen, lekker als iemand de hele dag in je oor fluistert hoe mooi je bent, dat je zo bijzonder bent en de enige op aarde die hem gelukkig kan maken en dat er na jou nooit meer een ander komt. Natuurlijk zijn het geen leugens, het zijn momentopnames, op het moment dat het gezegd wordt is het waar, maar ja. Hoe lang duurt die gekte. Ik zou het het fijnst vinden als ik gewoon het leven dat ik nu heb kon leven met zo af en toe een paar weken een beetje van bovenstaande,  een soort toetje.....

Geen opmerkingen: