THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 5 juli 2012

Romantiek

Soms lees je iets en daarna zit je daar de hele dag over na te denken. Zo ook ik. Ik las 'Wat is je meest romantische moment'. In mijn geval moet ik toch terug in de tijd en iedereen weer de revue laten passeren, helemaal geen straf overigens. Ik was er zo mee bezig dat ik vannacht 1 van de Oude Liefdes weer helemaal opnieuw aan het ontdekken was (in mijn droom). Nu, terugkijkend op situaties en momenten van toen, kun je die situaties en momenten beter beoordelen. Er waren er een paar bij waarbij ik me nu afvraag, goh, hoe zou dat zich ontwikkeld hebben als ik een andere beslissing had genomen toen. Zonder spijt hoor, puur nieuwsgierigheid. En natuurlijk waren er een paar waarbij de beslissing voor mij werd genomen, dus daar hoef je je niets meer over af te vragen. Ik heb het leuk gevonden, iedereen weer es uit de doos te halen en af te stoffen. Uiteindelijk heb ik wel een antwoord voor mezelf gevonden. Mijn meest romantische moment is 5 minuten voor de eerste zoen, je voelt dat het eraan komt, de spanning, verwachting. Wel jammer, want hoe meer je meemaakt en weet, hoe minder dat wordt. Die eerste keren waren het meest spannend. Eigenlijk moet je bij een aantal zaken in je leven gewoon onwetend blijven.....

Geen opmerkingen: