THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 12 juli 2012

Haast

Inherent aan het almaar sneller leven, waar ik zoveel mogelijk niet aan meedoe, is het bos van de afkortingen. Soms is het niet meer te begrijpen waar iets over gaat als je niet thuis bent in die snelle wereld. Gisteren kocht ik een DVD met daarop de sticker "utvrkp". Natuurlijk snappen we in dit geval wel wat er bedoeld wordt maar is het goedkoper om dat erop te laten drukken dan "uitverkoop" of is het gewoon mode. Het verbaast me in dit geval dan dat steno inmiddels zo goed als uitgestorven is. Ik heb het nog geleerd en kan het zelfs nog lezen, zo goed is het in mijn brein verankerd 35 jaar geleden. Misschien kunnen we dat dan nieuw leven inblazen. Het staat leuker op stickers, al die krullen en haaltjes, dan "utvrkp".

Geen opmerkingen: