THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 17 juli 2012

Enjoy Little Things

Het staat op een leren armband die ik omheb, op een schilderijtje dat ik ooit gekocht heb en natuurlijk ook in allerlei boeken en tijdschriften en wat zo leuk is, ik kan het...... Ik kan zo genieten van een nieuw schilderij dat ik gemaakt heb met een pakkende tekst, van een takje nepbloemetjes in een vaasje op tafel omdat het zo'n mooie kleur heeft, van een dagje sjoppen met Jul tot we heel moe zijn (tegenwoordig wat sneller dan vroeger) en thuiskomen en de aangekochte schatten uitpakken, anderhalf uur graaien in uitverkoopbakken bij Zara (het is mediteren), een nieuw bandje ontdekken en de cd 10x draaien met koptelefoon tot de teksten geen geheimen meer hebben, op de bank zitten en om me heen kijken, kaarsjes aan, wierookje aan en denken, het is allemaal van mij, naar bed gaan met een goed boek met alle drie de jongens aan mijn voeteneind, de zon die na een aantal dagen verstoppertje spelen ineens weer een dag schijnt, koffie drinken in mijn (postzegel)tuintje, zien dat de roos weer nieuwe knoppen heeft gemaakt, de vuilniszakken weggooien in de schemering en 2 vleermuizen heen en weer zien vliegen, mijn moeder laten lachen door haar, als ze haar dagelijkse telefoontje pleegt, te begroeten in het Russisch, ontdekken dat mijn brein nog altijd heel jeugdig is hoewel het lichamelijke verval toeslaat, mijn gitaar pakken en een liedje zingen, het maakt niet uit dat het niet klinkt, in mijn hoofd is het mooi, merken dat ik met vriendin nog steeds lekker kan lachen, ook al is het wat minder vaak dan vroeger, weg is het niet, op vrijdag samen met Jul een gebakje uitzoeken voor de koffie 's avonds en daar heerlijk van genieten, gebeld worden door vriendin in Nieuw Zeeland en merken dat het andere eind van de wereld heel dichtbij is, en af en toe een mooie man zien die ik het liefst in mijn volle huiskamer aan de muur wil hangen om er alleen maar naar te kijken, maar op mijn blog mag ook......

Geen opmerkingen: