THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 22 juli 2012

Films en zo ..

Er zijn van die films die er voor mij uitspringen. Een ervan is Dirty Dancing, ik heb hem net op t.v. gekeken.... voor de 36ste keer geloof ik, ken de tekst bijna woord voor woord. Waarom is ie zo leuk voor mij, tja, de romantiek, het type man waar ik voor zou vallen, de situatie, hij lijkt een foute die elke vrouw kan krijgen maar valt voor een onbeduidend pubermeisje maar wel met een persoonlijkheid en lef. De scene waarin ze meldt dat ze hem zo leuk vindt en wat daarna gebeurt is voor mij de meest erotische/romantische scene ever, samen met die van die andere film maar dat straks. Het is zo'n 'dat wil ik ook' film, een man die naar je toe komt en zegt 'nobody puts Helen in a corner' om dan op de meest waanzinnige manier je toe te zingen 'I've had the time of my life and I owe it all to you', heerlijk. En de andere is: Bridges of Madison County, dat wil ik zo graag geloven, dat er zo'n klik is, dat twee mensen zo enorm op 1 lijn kunnen zitten binnen een paar dagen dat hij, haar nog 1 kans gevend, niets hoeft te zeggen, alleen maar drijfnat staand in de regen naar haar kijken. Hij zei het al eerder 'this kind of certainty only comes along once in a lifetime'. Jaja IF YOU'RE LUCKY...

2 opmerkingen:

Liliansart zei

He,Helen!
Deze vind ik mooi!!!
Leuk dat je zo in de weer bent!
XXX Lilian

KnIpOog Schilderijen zei

Hoi Lil, dankjewel. Ik vind het superleuk om te doen en heb alweer 5 nieuwe schilderijen klaar.
Zie je snel.
XXXX Helen