THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 15 juli 2012

Wat een weekend 2

Na een overheerlijke maaltijd van zelfgemaakte pasta en hele dikke buiken, besloten we het noodweer te trotseren en naar Nijmegen Centrum te lopen om deel te nemen aan de festiviteiten. We waren een beetje sombertjes vanwege al die regen maar, aangekomen in het Centrum en het feestgedruis, werden we toch meegesleept en al wat vrolijker. We stonden naar een band te kijken en deze bleek wel erg goed en had een goede keuze van repertoire (dat houdt meestal in, veel herkenbare nummers die we lekker mee kunnen brullen). Ik had wel medelijden met de jonge jongen die biertjes rondbracht, hij druppelde gewoon omdat ie doorweekt was. Heb hem aangeboden om met ons mee te gaan naar huis voor een warm bad en een massage hihi. Na nog een flinke wandeling door Nijmegen en tussendoor een drankje kwamen we uiteindelijk weer uit bij het laatste optreden van de goede band. Het was me al opgevallen dat er heel wat 'negens' in Nijmegen rondlopen, tjee, veel mooie mannen daar.  Staande bij de band had ik er nog 1 gespot en na nog 1 drankje en vrolijk ouderwets uitgaansgevoel van vroeger besloot ik hem te vragen of ik een foto mocht maken. Natuurlijk vroeg hij waarom en ik heb hem eerlijk gezegd dat ik hem zo'n mooie man vond dat ik hem mee naar huis wilde nemen, desnoods op mijn mobiel. Hij vond dat wel grappig en ging akkoord. Een meisje uit zijn groep vrienden stelde voor om de foto te nemen zodat hij er samen met mij op stond. Geweldig..... Vrienden Y J en H en ik hebben vreselijk gelachen en het was een waardig besluit van een ouderwets gezellige uitgaansavond. Dus...... MEET NIKAY......

Geen opmerkingen: