THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 29 juli 2012

Gino V.

Het begon allemaal met een piepklein berichtje in de lokale krant. In september zou Gino Vannelli zijn nieuwe cd  promoten met een optreden op het Stadsplein, gewoon hier in Capelle. Mijn liefde was hier nog, we woonden hier net en las het voor. Ik geloofde er niets van en moest het zelf lezen en toen geloofde ik het nog niet. Voor mij was het net zoiets als een aankondiging van de Stones die op het Stadsplein kwamen optreden. Ik bedoel, Gino Vannelli, dat is niet zomaar iemand, hij was in de 70er jaren toch echt een wereldster waar je niet zo dichtbij kon komen. Jul is een diehard fan en Jut is fan geworden doordat Jul de l.p's constant door ons huis liet galmen. Op betreffende datum togen Jut, Jul en de liefdes op tijd naar het plein want het zou wel druk gaan worden. Groot was de verbazing dat slechts een handjevol mensen de moeite hadden genomen om op te draven. We stonden eerste rang, helemaal vooraan en genoten. Jammer dat het voorbij was, dus nog even wat drinken in het Isala Theater. Toen hoorden we dat hij daar ook was en konden we een Meet & Greet krijgen. Wat hebben we genoten. We hebben met Gino gepraat, hem aangeraakt en we staan met hem op de foto en dat terwijl het helemaal gratis was. Dat pakt niemand ons meer af. Heel fijn dat niet zoveel mensen meer weten wie die geniale muzikant is....

Geen opmerkingen: