THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 8 juli 2012

Gedachten lezen

Soms geloof ik dat er meer is tussen hemel en aarde en soms helemaal niet. Iedereen heeft wel eens van die momenten, dat je net aan iemand zit te denken die je heel lang niet gezien of gesproken hebt en dan belt die persoon of is er iets op t.v. dat precies op die persoon of situatie slaat. Ik maak het vaak mee, maar ik weet inmiddels door al die boeken die ik interessant vind dat je brein je heel goed kan foppen. Een keer ben ik echter wel bijna van mijn stoel gevallen.
Het voordeel van veel uitgaan is dat je veel kennissen maakt, zo ook ik. Lekker weer, heerlijk met vriendin afgesproken op terras. Ze was laat en ik zag kennis E. dus even een praatje gemaakt. Eerder die dag had ik een behoorlijk schrikmoment. Was een wasje aan het draaien en stond onder de douche. De wasmachine stond tegenover de douche en ineens hoorde ik een hoop kabaal en kwam de wasmachine de douche in stuiteren. Ik stond klem en kon alleen maar afwachten wat er zou gaan gebeuren. De wasmachine viel uiteindelijk om op 2 centimeter van mijn voeten vandaan. Je weet hoe zwaar die dingen zijn dus gelukkig was dat goed afgelopen. Ik kon hem niet optillen dus moest hem even laten liggen. Had in ieder geval weer een smeuiig verhaal om aan vriendin te vertellen die middag. Dus, ik zat met E. te praten. Hij vroeg hoe het ging en of ik nog wat had meegemaakt. Ik wilde hem net gaan vertellen wat voor hachelijk avontuur me was overkomen die morgen en zei: "nou weet je wat mij gebeurde vanmorgen?"  E. zei zonder aarzelen "Je wasmachine is op hol geslagen". Soms is er meer tussen hemel en aarde.....

Geen opmerkingen: