THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 10 juli 2012

Relatie Planet Perikelen

Ik sta op Relatie Planet als gratis lid. Al een jaar of 4. Zoals ik al eerder meldde moet er af en toe iets spannends in mijn leven gebeuren. Meestal doe ik niets met de reacties die ik krijg, het knopje 'geen interesse' wordt door mij vaak gebruikt. Ben ik dan zo kritisch, tja, ik denk het wel. Maar ik ben geen 51 geworden door naief te blijven. Het zijn maar foto's, tweedimensionale plaatjes zonder uitstraling dus de 'X factor' kun je zo niet ontdekken. Ik ken genoeg mannen die niet op een model lijken maar een uitstraling hebben waar ik, om het netjes te houden, heel warm van word. Maar goed, af en toe krijg ik een reactie en denk, geef het een kans. Die kans is dat ik een maand full member word (a Euro 29,95) zodat ik een echt bericht kan sturen. Zo ook met A.  Eerst werden A's foto's uitgebreid getoond aan Jul, zodat zij een oordeel kon vellen. De voorpret is meestal het leukst. Ik sprak mijn angstige voorgevoel uit: "Straks is ie een orgelman", hilariteit alom. A. en Jut gingen dus bellen en aan het eind van een (beetje saai) gesprek waaruit bleek dat A nog een dochter van 21 thuis had wonen waar Jut dan zo af en toe mee kon gaan winkelen (??????!!!!!) vertelde A wat zijn beroep was. Hij had het goed, hij verhuurde pierementen!!!!!  Ik ben weer gratis lid........

Geen opmerkingen: