THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 23 juli 2012

Over 10 jaar...

Waar zie je jezelf over 10 jaar? De vraag wordt regelmatig gesteld, is mij ook al regelmatig gesteld, vooral in werksituaties. Vorige week las ik een artikel waarin de vraag werd gesteld terwijl een clubje vriendinnen een middagje aan het hangen was met elkaar. Daar kwamen verrassende dingen uit. Toen ging ik er ook over nadenken maar dan wel een beetje met 'wishful thinking' in de marge. Dus.... over 10 jaar ben ik nog steeds Helen maar niet meer in de overgang dus, zoals eerder gemeld, heel erg tevreden met mezelf. Natuurlijk ben ik in topconditie en heb veel succes met mijn boek met korte verhalen door mezelf geillustreerd met foto's van mijn schilderijen. Ik woon nog steeds in hetzelfde huis, gezellig naast zus en zwager, speel inmiddels een lekker deuntje gitaar en zing de hele dag door liedjes begeleid door mezelf. Zo af en toe hebben we hele gezellige kampvuuravondjes met medemuzikanten. Ik heb een stuk of wat 'vrienden', een 'spelletjes lover', een 'muziekmaak lover', een 'kook lover', een 'uitgaans lover', een  'gezellig op de bank zit' lover en maak regelmatig een ritje in mijn cabrio PT Cruiser naar de vriendinnen die ik nu ook heb of naar moeders die dit jaar een groot feest krijgt, ze wordt 100 ... Ik ben gek op wishful thinking...

Geen opmerkingen: