THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 29 juli 2012

Ruzie

Wat kunnen mensen elkaar toch aandoen....Daar snap ik helemaal niks van. Woensdagavond laat werden we opgeschrikt door sirenes in de straat. Ik woon aan het begin van de straat tegenover een speelveldje met aan de rand een rij huizen. Aan het eind van die rij huizen woedde een brand, een fikse brand. Gelukkig was hij snel geblust. Naderhand hoorde ik dat daar een stel woont dat altijd ruzie heeft. Dit keer liep het zo hoog op dat de vrouw de auto in brand heeft gestoken!? Eergisteren zat ik lekker op de bank naar een leuke nieuwe serie te kijken, Terra Nova, en weer sirenes, dit keer een ambulance en 2 politieauto's. Toen hoorde ik een helicopter en dacht dat hij wel erg laag overvloog, tot ik me realizeerde dat hij op bovengenoemd speelveldje ging landen, tegenover mijn keukenraam dus. Het bleek een traumahelicopter te zijn. Jeetje, wat nu weer.... Nadat de straten overspoeld werden door nieuwsgierige mensen (ik stond er ook bij hoor) kwam de ambulance weer voorbij en enige tijd later vertrok de helicopter ook weer. De buurtroddels meldden dat er ook in dit geval sprake was van een hevige ruzie waar ongetwijfeld wapens bij betrokken waren (anders komt er geen traumahelicopter). Op zulke momenten ben ik weer heel blij dat ik alleen woon....

Geen opmerkingen: