THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 7 juli 2012

Het witte paard

Vorige week gingen Jut en Jul de wekelijkse boodschappen doen en kwamen langs de Portugese broodjeszaak die ook leuke hebbedingetjes verkoopt. Ik zag hem staan in de uitverkoopbak.... het witte paard. Ik MOEST hem gewoon kopen. Hij ziet eruit als een mongool, dat witte paard, doorgezakte rug met een ontzettende stomme grijns op zijn gezicht en een pony (ik bedoel hier haar, niet nog een paardje). Aangezien ik alles koop waar ik vrolijk van word (hoewel je je dat misschien niet kunt voorstellen na bovengenoemde beschrijving) staat hij inmiddels op de aanrecht op een mooi plekje naast een lampje zodat ie goed in het licht staat. Ik kijk er dus elke dag naar en elke dag neem ik het me voor.................BELIEVE.......

2 opmerkingen:

Debby zei

Dit schilderij zou ik ooit willen kopen voor in mijn slaapkamer! Zodra ik weer geld uit kan geven. Het is de kleur, de afbeelding en vooral de boodschap, heel mooi!
Helen, je bent een kei in schilderen maar ook in rake, ontroerende berichtjes daarbij. Je voert mij regelmatig terug in de tijd en weer naar het heden waar ik ook creatief wil zijn. Ik geniet van je posts!
xx
Debby

KnIpOog Schilderijen zei

Ik ga hem voor je bewaren hoor Deb. Wie weet een leuk verjaardagkadootje.... Of ik moet er intussen een bod voor krijgen waar ik een paar maanden van kan leven hihi. Believe!!!!!
Dank voor je complimenten en ik hoop dat er nog meer mensen zo over denken, zo niet, ook goed, ik doe het eigenlijk ook voor mezelf.
Buiten dat, geniet ik ook van jouw verhalen dus dat hebben we gemeen.
xx
Helen