THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 26 juli 2012

Gemiste Kans

Heel af en toe werp ik weer eens een blik op Relatie Planet, heel misschien een leuke nieuweling, en zo af en toe stuur ik eens een hartje om meestal een gebroken hart terug te krijgen (geen interesse). Gisteren zag ik ineens een foto die ik zowaar wel leuk vond,

Chris, dierenliefhebber, geen eisen, je moet alleen van dieren houden.... nou dat doe ik wel dus ik heb hem een hartje gestuurd en verwachtte het gebruikelijke antwoord. Maar nee..... hij stuurde mij ook een hartje. Dat houdt dus in dat hij ook geen full member is en tja, dan kun je verder niet veel. Ik dacht nog een creatieve poging te doen door op mijn profiel een verwijzing te maken naar mijn weblog. Als ie het gelezen heeft en met een HBOopleiding zou hij het moeten snappen. Vandaag keek ik nog eens maar inmiddels is hij helemaal geen member meer. Dus.... als iemand die dit leest Chris uit Noord-Holland toevallig kent, 53 jaar, blond, jeugdig type, gek op dieren, heeft een hond....... Ik gooi 'the Secret' maar in de strijd en laat het universum zijn werk doen. Er zijn wel gekkere dingen gebeurd in mijn leven......

Geen opmerkingen: