THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 23 december 2012

Weer een middagje muziek in het Buurthuis

Aangezien ik nu zaterdagavond een hele avond lekker voor de tv heb gezeten en een leuke romantische kerst dvd heb gekeken in mijn 'Dickenshuis', bij de kerstboom, is het een welkome afwisseling om  ' smiddags even te gaan luisteren naar Levy Joe in het Buurthuis. En het was gezellig. Zoals je op de foto kunt zien was het erg druk voor een zondagmiddag. Ik denk dat er al veel mensen een soort van kerstvakantie hadden. We hebben weer veel mensen kunnen bekijken (toch wel een favoriete bezigheid). De band Levy Joe heb ik al vaker gehoord en gezien en ik vind ze erg goed. Je moet van het repertoire houden (Sandy Coast, veel Beatles, beetje Eagles, Creedence) maar de covers worden heel goed uitgevoerd, je kunt goed horen dat ze veel samen spelen en al jaren. Ach, ik vind het altijd leuk als er een band speelt en vooral in het Buurthuis, het is laagdrempelig en je kunt een praatje maken met de muzikanten. Al met al was het een gezellige middag en heb ik weer zin om mijn gitaarspelen weer wat vaker op te pakken.....

Geen opmerkingen: