THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 31 december 2012

Hoogtepunten

Wat waren de hoogtepunten van 2012 voor dit onbeduidende en toch zo belangrijke wijze en nog zoveel moeten lerende persoontje.....

De 4 maanden onbezorgd en vrij leven waarin ik zo'n 80 schilderijen heb kunnen maken, ze heb kunnen laten zien en zelfs een paar workshops heb kunnen geven.....
Van elke dag mijn lievelingsdag maken omdat we elke dag leuke dingen deden....
Van de zolder eindelijk mijn atelier maken, door een keer mijn huis op te ruimen (en mijn hoofd)....
Oefenen om op een door de beugel kunnende manier I'll be there for you van Bon Jovi te kunnen zingen en spelen op Jul haar 60ste verjaardag...
Moeders die op haar 90ste nog steeds zelfstandig in haar huis woont en die nog steeds mee kan praten over van alles....
Toch met mijn eigen huis in aanmerking komen voor bijstand, ook al was het niet veel, het was iets......
Op zonnige dagen in de tuin werken, maar zeker ook zitten en genieten van het mooie weer.....
Ondanks het feit dat ik heeel oud ben op de arbeidsmarkt, toch een aantal sollicitatiegesprekken hebben.....
Al de onverwachte ontmoetingen met onbekende mensen die in staat waren door een klein gebaar me een heel goed gevoel te geven....
De gezellige uitjes met vriendinnen en in het Buurthuis met bandjes....
Werk vinden op het moment dat ik het niet meer verwacht en weer een beetje geruster zijn dat ik mijn huis kan blijven betalen (ook al is het net niet genoeg, de hypotheek wordt betaald)......
Over het algemeen erg tevreden zijn met het leven dat ik leid met mezelf en mijn drie jongens....
Tot nu heb ik het (met wat moeite) gered om te blijven waar ik ben, dus ik ga gewoon door met fantaseren, dromen en hopen in 2013.....


Geen opmerkingen: