THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 6 december 2012

Die lieve poezen...

Ik heb er 3, 3 jongens die me allemaal lief zijn. Gerrit en Sjonnie heb ik een jaar of 7 geleden uit het asiel gehaald en Puffelo, Van Puffelen, Prutje (hij heeft 3 namen, altijd gehad) is aan komen lopen. Woonde in de buurt maar wilde liever hier wonen. Hij liep toen het heel erg koud was in de sneeuw en ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem de sneeuw weer in te sturen terwijl hij heerlijk binnen lag te slapen. Hij is zelf gebleven. Gerrit en Sjonnie zijn over het algemeen brave poezen, knokken niet, zijn altijd in de buurt, plassen niet in huis en slopen niet teveel. Puffelo, Van Puffelen, Prutje is een ander verhaal. Die spoort niet helemaal. Kan je ook aankijken alsof hij wel geluid hoort maar totaal niet snapt wat de bedoeling is. Hij gedraagt zich ook raar. Op een dag kwam ik thuis en zag een hoop rommel op de grond liggen. Hij was dus via mijn tv (ongeveer 5 cm dik) mijn hoge linnenkast opgesprongen en liet zich niet tegenhouden door de 6 uilen die ik op de rand had staan. Hij is er gewoon doorheen gesprongen waardoor er dus 3 van de zes op de grond lagen, aan stukken. Nu ligt hij dus elke dag op die linnenkast, tot hij het zat is en weer ergens anders wil gaan liggen. Hij is soms ook heel erg in de war, gek op eten en soms als ik hem eten geef, weet ie niet wat ie eerst moet doen, naar buiten om te plassen of toch maar liever eerst eten. Op dat moment gaat ie maar gewoon zitten en wil plassen, maar aan wild plassen in huis doen we hier niet dus jaag ik hem snel naar buiten waarna hij weer heeeel snel binnen is om te gaan eten. Dombo........

Geen opmerkingen: