THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 11 december 2012

Allergisch.....

Dat ben ik, altijd al geweest, vroeger voor jodium, pleisters en aardbeien (best vervelend want ik vond ze heerlijk, gelukkig is dat overgegaan). Nu ben ik vooral allergisch voor zelfmedelijden, zogenaamde slachtofferrollen. Het zal wel weer heel veel over mezelf zeggen maar al mijn haren gaan overeind staan als ik met iemand te maken krijg die dat gedrag vertoont. Voorbeeldje?? Okay...... "ik ga dit en dat doen" "Oh wat gezellig". "Wil je mee" "nee hoor, laat mij maar, ga jij maar lekker wat leuks doen".  Voel je um?
Of thuiskomen van een leuke middag en iemand huilend op de bank vinden. "Wat is er" "Niks" "Waarom huil je dan" "Je weet niet hoe moeilijk ik het heb". " Niemand vind mij leuk" "Ik krijg nooit meer een relatie". Boohoo..Natuurlijk voel ik ook zelfmedelijden want ik ben ook maar een mens, maar het is bij mij echt 'zelf'medelijden en ik val er niemand anders mee lastig (behalve heel af en toe mijn zusje maar die kan er wel tegen). Als ik het al voel dan duurt dat gelukkig nooit lang, ik stuur mijn gevoel wel weer een betere kant op anders krijg ik uitslag van mezelf.

Geen opmerkingen: