THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 4 december 2012

Teveel te doen....

Teveel keuzes, dat kan ook...... Gewoon teveel te doen. Zaterdag heerlijk gewinkeld, bordjes gekocht om te beschilderen met tekst, een boek geruild, heerlijk overal gekeken en 's avonds gezellig op de bank. Natuurlijk krijgt 'Ik hou van Holland' zoveel kijkers. Er is geen enkele concurrentie op zaterdag. Helemaal niets op tv, alleen dus 'Ik hou van Holland'. Dus ook maar naar gekeken en het is wel een gezellig programma en ik hou nu eenmaal van spelletjes. Wij hebben ook een eigen traditie opgezet sinds ik naast zus en zwager woon, op 2e kerstdag doen we altijd spelletjes, Scrabble of een ander bordspel. Helaas geen Klaverjassen want dat gaat niet met zijn 3en. Op Zondag krijgen we bezoek van moeders en het was koopzondag en natuurlijk had ik graag mee willen gaan. Het zonnetje schijnt tussen de buien door en winkels kijken is ook een hobby. Helaas moet ik echt teveel doen vandaag, wassen, was opvouwen, bed verschonen, nagels lakken, gitaar oefenen, verhaaltjes voor mijn blog schrijven, en een start maken met de bordjes maken. Eigenlijk wil ik ook nog wel proberen even tijd te maken om mijn VTWonen en 101 Woonideeen te bekijken. Oh ja, ik wilde ook nog mijn rendier dat aan de muur hangt eraf halen en op de grond leggen bij de kachel of straks bij de kerstboom, maar wat moet er dan op die plek weer aan de muur. Pffff, al die keuzes en al die dingen die moeten.....

Geen opmerkingen: