THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 2 december 2012

Teksten.....

Het is de mensen die mij een beetje kennen welbekend,, ik hou van teksten, ben er gek op, vroeger al. Toen ik 16 was kleedde ik elk liefdesliedje uit om de teksten in me op te nemen en als ik ze mooi vond, schreef ik ze in mijn agenda. Dat doe ik nu nog, ik barst van de notitieboekjes (een hele la vol) en als ik een mooie tekst hoor schrijf ik hem op. Natuurlijk hebben we nu Facebook en ook daar is het duidelijk. Zodra er een mooie tekst voorbijkomt, deel ik hem. Ik heb eens gelezen dat als je de teksten op een rijtje zet, jij dat al bent en het gebruikt als bevestiging voor jezelf. Zou heel goed kunnen want waarom spreken dingen je aan. Herkenbaarheid, spiegels, verwachtingen en verlangens denk ik. Vorige week liepen we in ons 2e huis, de Woonstore en zag ik weer een stapel hout liggen met allemaal leuke teksten erop. Toen dacht ik, ik ga er geen geld voor uitgeven, ik maak ze zelf. Zo gezegd zo gedaan, dus had ik 1 bordje op Facebook gezet. Ik heb meteen reacties gekregen, 2 verkochte bordjes en 1 geruild voor een etentje. Het zijn natuurlijk ook leuke kadootjes, zelfgemaakt vindt iedereen leuker dan gekocht. Het voegt weer iets toe, het is net zo leuk om ze te maken en de wijsheden weg te geven om anderen een happy gevoel te geven als om ze zelf te houden....

Geen opmerkingen: