THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 28 december 2012

Vuurwerk en overlast..

Er gaan stemmen op om het te verbieden voor particulieren, vuurwerk. Ik ben een groot voorstander. Wat ik al eerder schreef, ik ben niet gauw boos maar van vuurwerk word ik agressief. Eigenlijk krijg ik er af en toe moordneigingen van, als zo'n pielemuis zo'n bom, want dat zijn het tegenwoordig, in mijn richting gooit. Jul is het met me eens, wij, als dierenliefhebbers, zouden het prima vinden als die 5 miljoen extra die dit jaar de lucht in gaat, aan de voedselbank wordt geschonken. Twee jaar geleden schrokken we ons kapot van een knal en er werd, overdag nog, zo'n bom in onze papierbak gegooid waardoor die hele bak in de fik vloog. Jut en Jul togen er met gieters water op af om de brand te blussen. Gelukkig kwam de brandweer ons helpen. Nu zaten we ook lekker op de bank en whamm, weer zo'n ding. Ik ben buiten gaan kijken en er was natuurlijk niemand te zien, behalve een andere buurman die ook geschokken was. Natuurlijk vonden ze het weer heel erg grappig om dat ding in onze papierbak te gooien en die is uit elkaar geploft, het papier ligt verspreid over de parkeerplaats. Wat een lol, dat vuurwerk......

Geen opmerkingen: