THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 12 december 2012

Kerstkaarten....

Ik weet het, het is vervelend om te doen, elk jaar weer die kaarten schrijven en ook nog heel vaak aan mensen die je eigenlijk niet meer in je leven hebt, maar toch....Ik vind het zooo leuk om kaartjes te ontvangen en niet zozeer om de kaartjes maar gewoon, als ze op mijn keukenkastje zitten en ik kijk ernaar dan word ik er blij van dat al die mensen toch even aan mij gedacht hebben. En aan de andere kant vind ik het ook leuk om op elk kaartje iets te schrijven, iets anders dan alleen mijn naam en even stil te staan bij al die mensen die ooit een deel van mijn leven waren en al die mensen die dat nog steeds zijn. Ik had me voorgenomen omdat ik er dit jaar eigenlijk geen geld voor heb, het dit jaar niet te doen maar ik kon het niet laten. Voor mij is het toch te belangrijk. Dit weekend trek ik een paar uur uit om, bij de kerstboom, even aan iedereen te denken....

Geen opmerkingen: