THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 5 december 2012

Ergernissen....

Iedereen heeft ze, ergernissen. Ik heb er minder nu dan vroeger, dat moet gezegd worden. Ook dat is waar, naarmate je ouder wordt maak je je minder druk over kleine dingen. Maar er blijven er nog genoeg over. Nu ik weer veel autorij, ik moet elke dag heen en weer naar Rijswijk, steekt mijn grootste ergernis weer de kop op. Veel mensen rijden tegenwoordig auto alsof ze de enigen op de weg zijn. Het klopt ook met de huidige maatschappij, individualisme viert hoogtij. Ik rij meestal een stuk binnendoor om de files te mijden en dat doen er meer. Natuurlijk rij je dan in een rij achter elkaar en tegenwoordig lijkt het alsof niemand meer weet dat er een hendel naast je stuur zit waarmee je een lampje laat knipperen zodat iemand die achter je rijdt weet of je van plan bent naar rechts of links te gaan. Als dat lichtje niet knippert denkt de persoon achter je dus dat je rechtdoor wilt gaan. Nee hoor, ze gaan gewoon naar links of rechts zonder erbij na te denken dat er iemand achter hen rijdt. Vreselijk vind ik het en op dit moment is het het enige kleine ding waar ik me aan erger. Helaas heb ik er elke dag mee te maken, het zal wel een les zijn.

Geen opmerkingen: