THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 25 december 2012

1e Kerstdag 2012

Het zit er bijna op, het was gezellig. Het is leuk dat moeders op haar 90ste nog gezellig met heel de familie op de bank kan zitten en mee kan doen met de presentjes uitpakken. Ik ben blij met mijn boek, de nieuwe Stephen King, een hele dikke en wil er graag in beginnen vanavond als ik heerlijk in bed lig, wetend dat ik morgen nog niet hoef te werken. Tot mijn verrassing kreeg ik ook nog een kadobon van 20 Euro voor ons tweede huis, de Woonstore, kan ik heerlijk a.s. vrijdag (ook vrij) met Jul gaan sjoppen en zonder schuldgevoel een kadootje kopen van 20 Euro. Maar...... het allerfijnst is het nu ik weer in mijn eigen huis ben, alleen, om met mijn joggingbroek aan op de bank een leuke dvd te kijken, hoef ik even niet meer te glimlachen of te praten of te denken. Dat komt morgen wel weer......

Geen opmerkingen: