THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 24 december 2012

All you need is Love....

Het is al een tijdje traditie, op kerstavond de kerstspecial van All you need is Love. Ik kijk er al jaren naar. Het geeft me het echte kerstgevoel. Van over de hele wereld worden liefdes herenigd, families met familieleden in het buitenland worden herenigd  en natuurlijk zit ik ernaar te kijken en te sjimpen (vooral bij de liefdes die herenigd worden) want op dat moment wil ik dat ook, zo'n liefde, even vergetend dat zo'n liefde juist zo mooi is omdat ze elkaar maar zo weinig zien en natuurlijk is het verlangen naar elkaar dan levensgroot. Wat mooi toch als iemand dan zegt: Ze laat me dansen, terwijl ik niet kan dansen, ze laat me zingen terwijl ik niet kan zingen. Daarom is het mooi om naar te kijken en, met een doos tissues, een heel melancholiek kerstgevoel te beleven. Natuurlijk maken ze het veel mooier dan het is, het is tenslotte televisie, aanzwellende orkesten, een prachtige romantische omgeving. Het duurt de hele avond en dat is prima, maar dan heb ik ook wel weer voor een jaar genoeg romantischmelancholischekerstonzin gehad.....

Geen opmerkingen: