THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 21 december 2012

Moment van overdenking

Tja, het einde van de wereld is (gelukkig) niet gekomen. Natuurlijk waren er journalisten die zich er flink mee bezig hebben gehouden, want tegenwoordig bestaat het nieuws uit alleen maar negatieve berichten. Gelukkig realiseerde ik me dat het in Nieuw Zeeland op een gegeven moment al de 22ste was en alles was goed..... Er zijn veel liedjes en spreuken over gemaakt, wat zou je doen als vandaag de laatste dag was. Zoals altijd is het best leuk/goed/interessant om daar een keer bij stil te staan, ook als die kans klein is (wat ik natuurlijk hoop voor iedereen). Want waar zou je over denken, wat zou je doen en wie zou je spreken of willen spreken. Ik denk dat iedereen meteen gaat denken aan alle dingen die ze hadden willen doen maar dat heb ik niet zo sterk. Ik zou mijn gedachten laten gaan over wat ik in mijn leven allemaal voor leuke gebeurtenissen heb opgeslagen, van wie ik allemaal gehouden heb, wie ik in al die jaren allemaal ontmoet heb, wat ik allemaal gelezen heb, wat voor interessante mensen ik gesproken heb, alle mensen die van mij gehouden hebben, iedereen met wie ik relaties heb gehad, zowel vriend als vriendin, waardoor ik voor het grootste deel ben geworden wie ik ben...............iemand die ik best wel graag mag.

Geen opmerkingen: