THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 1 december 2012

Ik hou van hout

Ooit woonde ik samen in Delft en het was tijd het huis op te knappen. Als eerste werd er een kast uitgebroken waardoor we een vierkante toog kregen tussen de keuken en de huiskamer, dat was al heel leuk. Toen hadden we eerst besloten om de muur te granollen. Dat bleek moeilijker dan we dachten en het mislukte, maar dat was snel op te lossen. We gingen hout op de muur doen, jippieeee, dat vond ik veel leuker. Het werden brede schroten, niet verticaal maar horizontaal en we besloten de hele kamer te doen. Op de vloer hadden we al hout, dat verfden we gebroken wit en we hadden   witte lamellen voor het raam, ook de keuken werd meegenomen want dan was het 1 geheel. Het resultaat was geweldig leuk. In die tijd stond er nog niet zoveel in de kamer als nu want daar hield mijn ex lover niet zo van. We hadden geen centrale verwarming maar een gaskachel dus dat was ook leuk, een kachel met echt vuur erin. Dit huis kocht ik met witte plavuizen op de vloer (en vloerverwarming), de raamomlijsting is kunststof dus ook wit en de keuken is wit. Veel wit dus...Natuurlijk heb ik een oude houten linnenkast, houten fauteuils, houten eethoek met houten krukjes met geitenvel maar geen houten wanden en laat dat nou net mijn grootste wens zijn. Hout op de muur, het liefst oud lijkend hout, sloophout, van dat mooie grijzige oude versleten hout. Dream it Wish it Do it....

Geen opmerkingen: