THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 29 december 2012

Fijne dag

Vandaag was mijn lievelingsdag...... Heerlijk uitgeslapen, niet werken, op mijn gemak kopje koffie en een sigaretje, op mijn gemak douchen. Een heerlijk ontbijtje. Toen kreeg ik een smsje van vriendin uit Nijmegen die zei dat ze naar me toe kwam. Oh, gezellig, met zus en vriendin lekker naar ons tweede huis, de Woonstore. Het zonnetje scheen. Eerst even de kamer gestofzuigd, dat geeft ook altijd een lekker gevoel, als die er weer schoon uitziet. Vriendin kwam, eerst even gezellig koffie gedronken en op naar de Woonstore. Daar heerlijk rondgelopen en wat prutjes gekocht, lekker geklept en na afloop een heerlijk patatje met gegeten. Vriendin weer op weg naar huis en ik heerlijk op de bank eerst maar naar een dvdtje gekeken want er was weer eens niets op t.v. Dus, na even facebook gecheckd te hebben en een praatje te hebben gemaakt daar, besloten om heerlijk in mijn nieuwste Stephen King te duiken, weer zo'n boek dat ik moeilijk weg kan leggen, zo'n heerlijk kaneigenlijkniet verhaal....en morgen weer zo'n dag?

Geen opmerkingen: