THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 18 december 2012

Revenge....

Nee, het is niet iets waar ik op uit ben, het is een serie die ik toevallig heel leuk vind. In het kort gaat het over een vrouw waarvan de vader vermoord is en ook aangewezen als terrorist door een rijke familie die met geld een hoop macht heeft. Jaren later komt zij terug (natuurlijk weet niemand wie zij echt is) onder een andere naam en verleidt de zoon des huizes met het doel om via hem te zorgen dat ze de werkelijke schuldigen, die rijke ouders, te gronde gaat richten. Hier en daar vallen onschuldige slachtoffers en als je goed oplet is ze alleen maar bezig met manipuleren en liegen. Vergeving heeft ze nog nooit van gehoord en haar vader krijgt ze er niet mee terug. Het is iets wat heel ver van mijn bed ligt, ik ben nooit een type geweest, althans vanaf het moment dat ik een beetje mijn brein ging gebruiken, om wraak te nemen. Dat neemt niet weg dat ik het een leuke serie vind omdat het heel saai zou zijn geweest om een serie te maken over haar waarin ze iedereen vergeeft voor hun fouten. Juist als het iets betreft wat je zelf nooit zou doen is het interessant om naar te kijken...

Geen opmerkingen: