THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 9 december 2012

Mannen en gitaren


Goh, wat heerlijk, Bon Jovi concert voor het slapen gaan. Een fijne tractatie. Het is een acoustisch concert en in de tijd dat Jon op zijn leukst was (zoals iedereen denk ik zo'n beetje)  tussen de 35 en 40 jaar oud. Ik heb altijd al een zwak gehad voor mannen die zingen of muziek maken en als ze dan natuurlijk zingen EN gitaarspelen, tja. Maar ja, ik geloof dat ik 1 van de 2 miljoen vrouwen ben die Jon op zijn zachtst gezegd, aantrekkelijk vind, Terwijl van hem gezegd wordt dat hij niet heel erg sympathiek is in het echte leven, beetje saai en niet echt grappig. Gezegd moet worden dat hij uitdraagt wat ik heerlijk vind, stoerheid, zelfvertrouwen. Hij is getrouwd met zijn jeugdliefde maar niet nadat ze een aantal stormen overwonnen hebben. Ze was het op een gegeven moment zat en was weer bij haar moeder gaan wonen. Jon besefte daarna dat hij niet zonder haar wilde en heeft haar daar weer weggehaald. Het lijkt me geen pretje om een relatie te hebben met iemand die altijd omringd wordt door verleiding en daar vast vaak aan heeft toegegeven (het blijft een man he). Hij is nu ook 50 dus hij zal inmiddels ook wel in het stadiium zitten van Seen it  Been there Done that. En zo niet, who cares, voor mij is hij alleen maar die onbereikbare fantasie waardoor ik hem kan maken hoe ik hem wil hebben...

Geen opmerkingen: