THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 15 december 2012

Etentje

We hadden een etentje. Vriendin van zus werd 60 jaar en had zo'n 30 mensen uitgenodigd om te gaan eten in Delft. Ik kende maar een paar mensen en ze had een tafelschikking gemaakt. Ik ben daar meestal niet zo'n liefhebber van, als mensen je verplicht ergens neerzetten. Ik zag mijn kaartje staan bij een tafel met 6 voor mij vreemde mensen. Goed, hoe breek je dan het ijs want je moet wel samen met ze dineren en eten doe ik altijd liever met bekenden. Ik begon maar met vragen wat zij van vriendin waren. Dat bleek toch wel weer verrassend want ik zat naast een ex-buurman van vriendin en dat bleek weer een vriend van mijn ex-lover te zijn. Ze waren zelfs op vakantie geweest vroeger. Kleine wereld. We bleken een hoop gezamenlijke kennissen te hebben, grappig. Uiteindelijk had ik wel weer het hoogste woord en was het toch wel gezellig aan die tafel. De broer van de man van vriendin is een kennis van mij en de andere Witches of Eastwick van 20 jaar geleden inmiddels, we gingen vaak naar dezelfde plek als we uitgingen en we hebben zelfs een keer bij hem thuis gegeten. Helaas werd hij aan een andere tafel geplaatst dus daar heb ik niet veel mee gesproken. Het was toch een leuke ervaring en bleek heel gezellig en niet te vergeten van 7 tot 10 uur dingen gegeten die normaal niet op mijn bordje liggen.....

Geen opmerkingen: