THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 20 december 2012

Het is zover.... Pakjesavond met de meiden....



Het is zover, de jaarlijkse Pakjesavond onder de kerstboom bij zusje. Ik zal helaas de laatste aflevering van Samen Single op Uitzending Gemist moeten kijken maar dat geeft niet. De voorpret zit erop, het kopen der kleine prutjes en het inpakken en alvast bedenken hoe leuk ze het gaan vinden.We beginnen zometeen met een heerlijk bordje pasta met als afsluiter een heerlijk stukje ijsstam. En..... voor Anoniem die reageerde op mijn vorige verhaal over Pakjesavond......We hebben gewoon een combinatie gemaakt van de lol van Sinterklaas gemixed met het gezellige van de Kersttijd, zonder de geforceerdheid van 'Gezellig Kerstfeest vieren" als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ga zo en maak het stukje straks af..................
Nou het was weer supergezellig, heerlijk gegeten, lekker gelachen en wat een leuke kadootjes hebben we weer gegeven en gekregen. Ik heb zelfs nog een stukje kunnen zien van de laatste Samen Single. Het zijn hele leuke prutjes: Geurstokjes, Zelf een zeephartketting maken, Badschuim, Huissokken, Hyacinthbol, Een echte Rudolph uit Noorwegen, Dienblad, Hart met schoolbord, superleuk allemaal, maar de lol en de gezelligheid is het allerleukst........ op naar Pakjesavond 2013.......

Geen opmerkingen: