THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 22 december 2012

Oud en Nieuw

Dat komt er ook weer aan, Oud en Nieuw. Ik zei al eerder, ik hou niet van de Kerstdagen, alleen van de dagen ervoor en natuurlijk is het ook fijn dat we vrij zijn. Maar Oud en Nieuw spant de kroon. Ik heb het in mijn leven al op vele manieren gevierd. Met mijn eerste Lover gingen we vaak na kerst een midweek naar een huisje van (toen nog) Sporthuis Centrum met een aantal vrienden. Dat was altijd wel gezellig. Eerst samen eten maken, afwassen, spelletjes doen en bij de open haard t.v. kijken. Zonder Lover heb ik heel veel uitgeprobeerd, bij vriendin thuis met een aantal mensen, alleen thuis blijven tot 1 uur en dan alleen uit. Dat was geen goed idee, iedereen kwam in groepjes, niet alleen. Of tot 1 uur bij vriendin en daarna naar een feest, paar keer gedaan..... vreselijk. Toen besloot ik een keer alleen thuis te blijven, doen waar ik zin in had en nergens heen te gaan. Dat bleek een goed idee en ik heb het met mezelf heel gezellig gehad, om 12 uur naar het vuurwerk buiten gekeken, mezelf en iedereen waarik van hou een geweldig gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst en daarna heerlijk met een boek naar bed. Nu ik naast zus en zwager woon gaan we meestal met zijn 3en een spelletje doen en om 12 uur maken we een foto, kijken naar het vuurwerk op zolder en daarna ga ik het huis ernaast weer in en kan ik ook nog heerlijk met een boek naar bed. De drukke feesten met dronken mensen heb ik achter me gelaten....

Geen opmerkingen: