THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 13 december 2012

Samen Single Avond...

Ik zit er klaar voor. Ben benieuwd wat er vanavond aan de orde komt.....Oh een relatiebemiddelingsburo, spannend. Ook herkenbaar. Er worden natuurlijk vragen gesteld, wat wil je voor type, wat moet ie doen, enz. enz. Ze weet het niet, het maakt haar niet uit, ze gelooft er even niet meer in. Ze heeft er vandaag geen zin in. Fuck de hele boel, laat me maar alleen met mijn kippen, honden, konijnen. De coach vindt dat haar instelling te negatief is want dan gebeurt er niks. Ze voelt zich zielig af en toe en  natuurlijk begrijpen de andere dames haar.... ik ook.....
De volgende dame kon geen verschil meer zien tussen haar intuitie en haar verstand, daar herken ik ook veel van. En dat gebeurt mij regelmatig. Mijn verstand/ratio heeft zo erg de overhand dat ik vaak niet meer weet wat ik voel. Ik ben me daar al heel lang van bewust, het heeft meestal als oorzaak dat er in het verleden over je grenzen is gegaan en in mijn geval geloof ik dat ook wel. Daarom ben ik eigenlijk ook nooit verliefd, ik heb sinds mijn pubertijd nooit meer vlinders in mijn buik gehad, laat staan straaljagers. Het is die ratio he..... ik laat het vaak niet toe...Kan iemand wel heel leuk vinden maar die onzekere verliefdheid laat ik meestal niet gebeuren. Te bang denk ik. Teveel bevestiging gehad dat het misgaat en natuurlijk ook weer fout dat je daardoor gaat verwachten dat het misgaat en wat denk je dat er dan gebeurt? Ja.... dan gaat het mis. Lastig hoor, dat leven...Ah ze gaat met een coach praten om te werken aan hoe je werkt aan het luisteren naar je intuitie. Ze wordt beoordeeld door de coach als een hele krachtige persoonlijkheid maar ook heel gevoelig. Tadaaaaaa, c'est moi. Het is weer zelfbescherming. Je wilt het wel maar toch ook weer niet en dat beschermt je want dan herken je je Mr Good Enough niet. Het is hetzelfde als wat Maya al zei, affirmeren dat je een relatie wilt met een sterke gevoelige man, dan ga je dat uitzenden. Ik weet het al heel lang maar het is een uitdaging....Ik heb er weer van genoten en volgende week nog 1 verhaaltje, de laatste uitzending...

Geen opmerkingen: