THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 30 januari 2013

Weer een verandering..

Wel een positieve hoor, maar toch... Weer een nieuwe baan. Per 1 maart ga ik beginnen als Commercial Coordinator, mooie naam he? Het is een win win situatie, ik werk op 10 minuten lopen van huis en verdien meer dan wat ik nu verdien. Natuurlijk ben ik heel blij dat ik eindelijk weer wat aan mijn avonden heb en gewoon later naar bed kan gaan en later kan opstaan (voor een echt avondpersoon is dat een luxe). Het enige nadeel is dat ik hier net een beetje aan het wennen ben, aan het onderling contact met de meiden tijdens het werk. Ik begin het werk nu goed door te krijgen na 4 maanden. Nu gaan we weer terug naar af. Nieuwe mensen, nieuw werk, geheel nieuw produkt, weer werken terwijl je niets weet, dat is het vervelendste stuk. Maar ik ga er gewoon van uit dat ik over 4 maanden weer een heleboel meer weet en weer leuk contact heb met de collega's. Voorlopig sta ik niet meer elke dag in de file en kan ik weer een uur later opstaan en met een beetje geluk red ik het met dit salaris zodat ik lekker in mijn huissie kan blijven wonen...

1 opmerking:

Anonymous zei

Laat niets u storen wanneer Dr.EDEDE er is om u te helpen contact met hem op te nemen voor het volgende >>>>>>>

1. Breng je man terug
2. Breng je vrouw terug
3. Breng je vriend terug
4. Breng je vriendin terug
5. Win de loterij
6. Kantoorpromotie
7. Help haar zwanger te worden als ze de vrucht van de baarmoeder zoekt.
8. Volledige genezing van elk type ziekte.
9. Huwelijksverplichting
10. Help u bij het winnen van een juridische suite (schuldig of onschuldig) en onder andere.
Kortom, neem vandaag nog contact op met Dr. EDEDE voor eventuele problemen, want morgen is het misschien te laat ... Laat u niet storen als Doctor EDEDE er is om u te helpen. Neem vandaag nog contact met hem op via de zijne

e-mail: Ededetemple@gmail.com
         OF
WhatsApp: + 2 3 3 2 3 5 8 8 7 8 2 5