THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 24 januari 2013

Change of plans

Zoals zo vaak gaat het niet zoals verwacht....Na het bellen om te vragen of de hight tea geregeld kon worden bleek je dat een dag van tevoren te moeten doen. Tja. Dan maar een broodje kroket gehaald bij de benzinepomp voor 1 Euro, heerlijke broodjes zijn dat en maar een beetje in de uitverkoop scharrelen. Ze waren er weer de puinhooptafels vol met fluorescerende labels, heerlijk. Jul was Jut weer goedgezind en ik heb er 2 hele leuke tshirts uitgevist, met op de voorkant 2 grote vleugels. Deed me denken aan een shirt dat ik 20 jaar geleden had, daar stond op 99% Angel, 1% ? Als ik dat aanhad kreeg ik echt altijd commentaar over die ene procent en dat vond dit naar aandacht snakkende wezentje altijd wel leuk hihi. Nu wens ik mezelf nog een heerlijke avond toe met lekker eten, met Jul een bakkie leut tijdens Goede Tijden en een goede film op tv..

Geen opmerkingen: