THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 27 januari 2013

Een luie zondag....

Vandaag was het typisch een luie zondag. Naar buiten kijkend wel met een glimlach want het dooit. In plaats van wit is het grauw en het regent pijpenstelen, maar dat geeft niet want het dooit. De lente komt eraan. Nadat ik wat mooie teksten heb neergezet op Facebook en commentaar heb geleverd op deze en gene heb ik me vermaakt met koffie drinken met de buren, een klein beetje poetswerk en (helaas heb ik weer last van mijn rug, spier verrekt met boodschappen sjouwen) heerlijk op de bank gelegen met mijn boek. Aan het lezen dat ik zo graag doe, kleeft altijd een groot nadeel. Waar ik ook ben en wat ik ook lees, ik val altijd in slaap. Op deze luie zondagmiddag was dat geen groot probleem, dus ben een uurtje in slaap gevallen om daarna heerlijk bij de buren aan te schuiven voor het diner en nu met een bakkie op mijn eigen bank. Het weekend gaat veel te snel en zo'n luie zondag helemaal. Toch blijft een blij gevoel overheersen, de lente komt eraan......

Geen opmerkingen: