THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 22 januari 2013

Verbaasd

Ik ging bij een vriend van vroeger eten. Het is een man dus er staat en hangt over het algemeen minder in een mannenhuis dan in een vrouwenhuis. Het was een gezellig huis, ook al stond en hing er inderdaad minder dan bij mij in huis. Ik ben ook niet echt een graadmeter, want bij mij in huis is het wel erg vol. Ik hou d'rvan... Ik kreeg een rondleiding door het huis en zag de slaapkamer, mijn verbazing was groot. Slaap je hier al 16 jaar zo in deze kamer? vroeg ik. Ik zag 2 muren, maagdelijk wit, de andere 2 muren een kast en ramen. Er hing helemaal niets. Ik ben eens door mijn eigen huis gelopen en ik heb geen een muur waar niets hangt. Ik vind het een hele goede gelegenheid om 1 van mijn creatieve uitingen (met kleur) op te hangen midden op die ene witte muur (als hij het wil)..

Geen opmerkingen: