THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 11 januari 2013

Monteur met ideeen..

Doordat ik werk praat ik natuurlijk met mensen die ik waarschijnlijk normaal niet was tegengekomen. Zo ook deze monteur, ik moet altijd wel om hem lachen. Hij is altijd vrolijk en heel enthousiast en probeert altijd  te scharrelen zodat hij wat extra geld heeft. Hij heeft een volkstuin en daar heeft hij duiven, bijzondere kippen en af toe verkoopt hij eitjes, of een kip. Vandaag vertelde hij dat hij ook 2 chihuahuas heeft en 1tje ging hij laten dekken. Ik vroeg wat hij met die kindjes ging doen en hij zei: "Verkopen". Toen ik vroeg wat hij daar dan voor kreeg vertelde hij dat ze 600 Euro per stuk opbrachten. Natuurlijk ben ik het niet eens met dieren fokken en alsmaar nestjes te laten krijgen voor het geld, maar ik weet uit zijn verhalen dat hij dat niet doet en hij is gek met zijn chihuahuas, ze slapen zelfs in bed, onder de dekens. "Lekker warm" zegt ie. Dus, in zijn geval is hij geen echte fokker natuurlijk. Vandaar dat ik even dacht, tjee, ik koop een teefje, ze kan gewoon op de bak thuis, samen met de jongens en hoeft geen kilometers te lopen om uit te gaan, dan, als ze oud genoeg is mag ze lekker een paar keer sexen en heb ik als ik geluk heb 3600 Euro in de knip. Best verleidelijk, gelukkig ben ik niet in staat om 600 Euro te investeren in een chihuahua......

Geen opmerkingen: