THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 23 januari 2013

Spanning en Ontspanning

Het is weer zover, boven de 50 dus 1x per 2 jaar krijgen we als vrouw borstonderzoek. Het is niet verplicht, maar ik doe er graag aan mee. Zoveel vrouwen met borstkanker en hoe eerder ze het ontdekken, hoe meer kans je hebt om het te lijf te gaan. Twee jaar geleden was mijn eerste keer en die was meteen een beetje schrikken want er was wat gezien. Toen ik vroeg of ze het aan wilden wijzen op de foto bleek het nauwelijks zichtbaar, een speldenknop. Tijdens de echo die volgde werd ik al wat gerustgesteld en een half jaar later op de nieuwe foto bleek het om onschuldig klierweefsel te gaan. Pfffff, gelukkig. Ok, leukere dingen....Na de foto morgen gaan Jut en Jul heerlijk High Tea-en. Jul had het kado gekregen voor haar verjaardag afgelopen jaar dus hoog tijd om er gebruik van te maken. Heerlijk, ik kijk er al naar uit en ga zorgen dat ik niet teveel eet 's morgens zodat ik een hoop plek vrij heb voor al dat lekkers.

Geen opmerkingen: