THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 21 januari 2013

Dromen

Aan je dromen kun je aflezen hoe weinig je weet over je brein. Tenminste, ik wel...Ik onthou niet vaak een droom maar er zitten soms hele vreemde tussen. Dan vraag je je toch af hoe die informatie door je onderbewustzijn in een verhaal wordt gegoten waar weinig logica inzit en waardoor je hem juist beter onthoudt. Ik zat op een soort woonboot die was losgeslagen en op drift was in een soort rivier. Hij was onbestuurbaar dus ik kon niet anders dan alleen maar afwachten wat er zou gaan gebeuren. Op een gegeven moment dreef hij naar de kant en bleef daar liggen maar ik kon niet zien waar ik was. Lag aan de onderkant van een hoge heuvel. Dus ik moest eruit en ben die heuvel opgeklommen om te kijken waar ik was. Daar houdt mijn herinnering op maar een zeer onlogisch verhaal toch? Natuurlijk zijn er mensen die het uit kunnen leggen, die heuvel zijn problemen die je moet overwinnen en die losgeslagen boot is een probleem waar je geen grip op hebt. Jaja, ik hou het erop dat mijn onderbewuste zich zit te vervelen en dus maar is gaan breien met allerlei draadjes uit mijn archiefkast getrokken.

Geen opmerkingen: