THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 29 januari 2013

En dan nu .... de Nadelen van alleen zijn...

Op de een of andere manier wegen deze iets zwaarder, maar dat hangt ook af van je gevoel en dat is elke dag anders....

- Niemand in de buurt om je rits dicht te ritsen
- Niemand die bloemen meeneemt (doet mijn zus en ook mijn zwager dus telt niet bij mij)
- Je kunt niet alleen ping-pongen (of Trivianten, Klaverjassen, Scrabblen)
- Als je 's nachts iets hoort,  niemand om erop af te sturen
- Niemand om lieve kleine cadeautjes voor te kopen (dat doe ik voor mezelf en zus en moeders)
- Niemand om je baas te laten bellen dat je ziek bent
- Niemand om dicht tegenaan te liggen als je het koud hebt (komt gelukkig met mijn vliegers niet zo vaak meer voor)
- Niemand om je rug te boenen of je lekker te masseren
- Niemand om dromen mee te delen
- Geen schouder om op uit te huilen
- Geen spontane vrijpartijen (komt gelukkig niet........ oh laat maar)
- Niemand die ontbijt op bed brengt
- Niemand om lieve kleine kusjes te geven
- Niemand die je laat zweven

Need I say more???

Geen opmerkingen: