THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 6 januari 2013

Af en toe....

Af en toe wil ik het wel hoor, rijk zijn.....
Af en toe wil ik het wel hoor, lekker de hele dag negatief zijn....
Af en toe wil ik het wel hoor, gewoon de boel de boel laten en weglopen....
Af en toe wil ik het wel hoor, opbellen naar het werk en zeggen "ik kom niet meer"...
Af en toe wil ik het wel hoor, alle mannen die me pijn hebben gedaan hetzelfde toewensen....
Af en toe wil ik het wel hoor, een man zijn......
Af en toe wil ik het wel hoor, een paar jaar teruggaan en weten wat ik nu weet......
Af en toe wil ik het wel hoor, even helemaal niets, in een hutje op de hei zitten, met mezelf en verder niets.....
Af en toe wil ik het wel hoor, een hele dag echt zeggen wat ik denk.......
Af en toe wil ik het wel hoor, onweerstaanbaar zijn vanwege mijn zelfverzekerdheid..............................
Maar gelukkig niet altijd.....

Geen opmerkingen: