THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 5 januari 2013

Wat een fijne zaterdag.....

Vol verrassingen. Natuurlijk eerst even uitgeslapen en op mijn gemak een lekker ontbijtje gemaakt met een gekookt eitje. Jul kwam me halen. We besloten om nog maar een keertje naar de Woonstore te gaan omdat ik voor kerst kadobonnen had gekregen die natuurlijk brandden in mijn portemonnee. Het was een hele druilerige dag, donker ook, met een miezerregentje. Dat maakt het extra leuk om lekker te sjoppen in een goed verlichte winkel. Ik ben recht op mijn doel afgegaan deze keer, het werd een nieuwe lampenkap van riet met zo'n leuke witte streep eroverheen. Daarna nog even naar het winkelcentrum want ik moest nog 2 kaarsen. Toen we nog even in de drogisterij waren zagen we een flesje parfum staan in de uitverkoop, Patchoeli, yesssss. Helaas geen doosje meer maar alleen een tester. Toen ik met een zeer teleurgesteld gezicht de verkoopster/eigenaresse daarmee confronteerde sprak ze de allesveranderende woorden: " joh, neem maar mee". Neem maar mee?, zomaar, gratis? Tjee, wat een fijne verrassing. Toen, thuisgekomen lag het kerstpakketje van vriendin uit Nw Zeeland eindelijk op de mat. Verlate kerstpakjes. Heerlijk om open te maken, zittend in het gezellige lamplicht van de nieuwe lampenkap. Een dag vol verrassingen. Da's genieten....

Geen opmerkingen: