THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 4 januari 2013

Romantiek of Realiteit

Vandaag zat ik even te kijken naar de Graham Norton Show op tv. Ik vind hem altijd wel grappig en eigenlijk is hij een soort nette Gordon, wel dubbelzinnig maar net niet ordinair. Zijn gast was deze keer Madonna. Ik moest heel goed kijken en twijfelde zelfs of ze het was, tjee, wat is ze verbouwd zeg. Natuurlijk ziet ze er goed uit maar dat is niet zo gek, pas toen ze ging lachen en ik haar tanden zag, dacht ik, ja dat is ze. Maar.... ik dwaal af. Ze kreeg de vraag waarom ze niet meer in 'perfect love' geloofde en ze meldde dat ze dat nooit echt gedaan had. Ze zei dat iedere vrouw graag gelooft dat ze een keer wordt weggekaapt door de prins op het witte paard, maar je in je hart wel weet dat het niet reeel is, niet bestaat. Maar elke vrouw wil het zo graag geloven, dat je daarom dus steeds teleurgesteld wordt. Zie je, het zijn weer die implantaten in je brein die verwachtingen genoemd worden. Okay, we moeten ons echt meer richten op Mr Good Enough i.p.v. Mr Perfect.

Geen opmerkingen: