THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 28 januari 2013

Voordelen van alleen zijn...

Ik heb leuke boekjes, die me ook altijd steunen en in dit boekje las ik de voordelen van alleen zijn.....

- Veel meer kastruimte
- Nooit meer wachten tot HIJ thuiskomt
- WC bril is altijd omlaag (stoort me nooit als ie omhoog staat hoor, maar dit terzijde)
- 's Nachts aantrekken wat je wilt
- Tijdens Terms of Endearment (of een andere sjimp film) huilen
- Veel te dure dingen kopen zonder verantwoording af te leggen
- Kopen waar je trek in hebt
- Urenlang badderen
- Urenlang met je moeder en vriendinnen bellen
- Een zak chips zonder schuldgevoel leegeten
- Keihard zingen onder de douche
- Een kat (of 3!!) in huis nemen
- Diagonaal in bed liggen
- Gezellig bij de buren op de koffie (in mijn geval dagelijkse kost, over en weer)
- Je ontfermen over een zielig vogeltje (of egeltje, of wat dan ook)
- Tegen jezelf praten
- Met de alleenstaande overbuurman flirten (of wie dan ook)
- Geen ruzie meer over wie de vuilnis buiten zet

Morgen de nadelen......

Geen opmerkingen: