THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 1 november 2012

Samen single....

Er is zowaar nog een programma dat me aanspreekt, Samen Single heet het. Het gaat over 5 vrouwen van diverse leeftijden die single zijn en die af en toe een date hebben en samen met een coach bespreken hoe de date verliep en het gaat ook wat dieper. Er wordt gesproken over hun voorgaande relaties, waarom ze denken op dit moment single te zijn. Er zit een hoop psychologie in en dat vind ik altijd interessant. Het is alleen jammer dat heel veel gesprekken gekort zijn, waardoor je dus niet alles hoort en ziet. Er zitten voor mij ook heel herkenbare dingen in, vooral als de gesprekken gaan over ervaringen uit het verleden en dan in het bijzonder over thuissituaties van de dames. De dames moeten ook allerlei opdrachten uitvoeren, zo gaat er 1tje daten in het donker, 1tje gaat zich inschrijven op een dating site en ik kan niet anders zeggen dan dat ik zo'n programma erg leuk vind maar dat heeft vast te maken met de herkenbaarheid want als ik een boer zou willen, tja dan keek ik wel naar ............... en daar heb ik echt niets mee.

Geen opmerkingen: