THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 14 november 2012

Moeders en het busje..

Moeders woont in Delft. Ze komt ons zo'n beetje elke zondag bezoeken, ze komt zelfstandig, met 'het busje'. Wij noemen het zo maar het is vervoer op maat en meestal een gewone taxi. Ik vind het super dat ze dat zelf regelt zoals ze nog altijd heel veel zelf regelt. Meestal heeft ze genoeg te mopperen, dat de chauffeur niet leuk is of de taxi deze keer echt een busje was omdat er 'ouwetjes' in een rolstoel mee moeten. Maar ze leert de diverse chauffeurs kennen en ze heeft haar favorieten. Waaronder Jorren (ik weet niet hoe je het schrijft maar zo spreek je het uit). Hij is 32 en bijna afgestudeerd architect, heel erg netjes, bescheiden en hij vindt moeders erg leuk. Hij brengt haar ook altijd netjes tot voor de deur (ze moet altijd een stukje lopen van de straat tot haar deur en dat mag van hem niet in het donker), heeft veel pech in de liefde. Hij is heel erg lief en vrouwen dumpen hem om de haverklap, hij kiest steeds de verkeerde en vertelt dat dus aan moeders. Ik kon hem afgelopen zondag eigenlijk voor het eerst goed bekijken omdat ik moeders naar de taxi bracht en het is een erg leuke jongen, eentje die mijn moeder heel graag als schoonzoon zou hebben gehad. Jammer ma, had je mij ietsie later moeten baren....

Geen opmerkingen: