THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 16 november 2012

Een vrije dag

Die heb ik vandaag, een vrije dag. Natuurlijk slaap ik wat langer, het is koud buiten dus lig ik heerlijk in bed. Alles rustig aan vandaag, lekker douchen, heerlijk kopje koffie drinken en even Facebook checken, iets leuks erop zetten. Het is boodschappendag vandaag. Ik was een hoop van plan, doordat ik veel werk moet ik nu alles in het weekend proppen natuurlijk. Wat is alles dan? Nou, stofzuigen, kleren die achteloos op een stoel zijn gegooid opruimen en eigenlijk had ik wel willen schilderen en/of gitaarspelen maar mijn hoofd staat er niet naar. Doordat ik al wat geld heb moeten lenen (gelukkig niet al teveel maar toch....) en flink rood sta op mijn rekening voel ik me niet lekker. Het paar maanden leven van de bijstand heeft geen goed gedaan. Daar kun je je rekeningen niet van betalen, het is gewoon niet genoeg als je een koophuis hebt. Gelukkig heb ik nu dus werk maar het is geen vetpot en voorlopig blijf ik nog even achterlopen. Alle rekeningen zijn wel betaald maar er blijft niet genoeg over om van te leven waardoor ik dus weer wat moet lenen. Dat geeft me een gevoel van 'niet in staat zijn om voor mezelf te zorgen' en dat voelt niet lekker. Steeds maar weer moeten zeggen dat je het niet redt deze maand. Gelukkig is er een mogelijkheid om het te lenen (dankzij lieve zus en zwager) anders had ik nu echt in de shit gezeten...Er is weer licht aan het eind van de tunnel en ik doe mijn best om te geloven dat het er eind volgend jaar weer heel anders uitziet, beter, zorgelozer en een stuk vrolijker...

Geen opmerkingen: